Beste bewoners van de Professorenwijk-Oost,
Het projectteam heeft na het delen van het definitief ontwerp op Doemee de reacties verzameld en - waar nodig - van een antwoord voorzien.
Wat betreft de opmerkingen die zijn gemaakt over de Duyvendakstraat is de beantwoording als volgt:
Bij de laadpaal zijn twee plaatsen om op te laden. In het plan staat maar een laadplek ingetekend. Blijven het er twee of wordt het er een?
Reactie:
De huidige situatie wordt teruggebracht, dus het blijven twee plaatsen.
Vragen of opmerkingen?
Van "Duyvendakstraat"
Ga naar het project
Heeft u vragen of opmerkingen over het definitief ontwerp voor de Duyvendakstraat? Laat ze hieronder bij 'reacties' achter.
Officiële updates
Laatste update: 18 mei 2021
Geplaatst op 18 mei 2021
Reacties(3)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Arjan Van Bussel
Geplaatst door:Arjan Van Bussel
5 jaar geleden
Evenals H Lenters concludeer ik uit de aangeleverde finale stukken dat onderzoek heeft aangetoond dat de coniferen van voldoende goede kwaliteit zijn. Ik juich deze conclusie toe. Volwassen bomen/volwassen groen zijn zeer belangrijk voor de vele vogels, insecten en andere dieren in onze buurt. En natuurlijk ook voor mensen die hier wonen!
Arjan
Profiel van Frederik Zevenbergen
Geplaatst door:Frederik Zevenbergen
5 jaar geleden
Bij de laadpaal zijn twee plaatsen om op te laden. In het plan staat maar een laadplek ingetekend. Blijven het er twee of wordt het er een?
Profiel van H Lenters
Geplaatst door:H Lenters
5 jaar geleden
Uit het document 'Bomen' blijkt dat de hoge coniferen in de Duyvendakstraat een voldoende goede conditie hebben en op twee bomen na niet worden verwijderd.
In het eerdere participatiegesprek met buurtbewoners, is besproken dat de coniferen slechts worden verwijderd als ze in slechte staat zouden zijn, onderzoek zou nog worden gedaan. Dat onderzoek is voor de bomen kennelijk positief uitgevallen. Fijn!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
