Ga naar de hoofdinhoud

Te kort aan parkeerplaatsen Smaragdlaan

Van "Fase 3: bekijk het voorlopig ontwerp van de Smaragdlaan"

Ga naar het project

In het plan voor de Smaragdlaan zie ik dat de haakse parkeerplaatsen gaan verdwijnen waardoor er minder parkeerplaatsen terugkomen. Deze zijn bijna altijd volledig bezet. De eigenaars van deze auto's zullen dus hun auto in de zijstraten van de Smaragdlaan gaan parkeren die nu ook al een tekort aan parkeerplaatsen hebben door het beleid van de gemeente om minder parkeerplaatsen terug aan te brengen. Dit gaat een groot probleem worden en er zullen veel meer parkeerbewegingen volgen wat haaks staat op het groene beleid van de gemeente. Dit heb ik al eerder aangekondigd bij de vorige plannen maar werd van tafel geveegd door de gemeente. Dit wordt één groot drama. Ik wil graag weten welk raadslid of bestuur hiervoor verantwoordelijk is. Wij zitten straks met de gebakken peren en de gemeente was zich in onschuld. Ook het team Projectondersteuning luistert niet naar de bewoners. Wordt niets met onze zorgen gedaan en wordt alleen maar mooier voorgesteld dan wat de werkelijk is. Gemeente wordt wakker. In deze wijk gaat enorme grote problemen ontstaan met het parkeren. Help.

Officiële updates

Laatste update: 23 december 2022

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Fase 3: bekijk het voorlopig ontwerp van de Smaragdlaan. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Fase 3: bekijk het voorlopig ontwerp van de Smaragdlaan

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld