Ga naar de hoofdinhoud

Snap het maar is zonde van het geld

Van "Veilig fietsen Potgieterlaan - Jan Wolkersstraat"

Ga naar het project

Ik fiets ook regelmatig daar en ik zie die problemen helemaal niet. Problemen die er zijn zijn de elektrische fietsen die zo hard gaan dat die situaties creëren die niet wenselijk zijn. Wat wel een groot probleem is om van de Haagweg als fietser over te steken van en naar de Potgieterlaan en De Genestetstraat en daar wordt nu juist helemaal niets mee gedaan. Dus naar mijn mening haal je nu groen weg voor een fietspad die niet nodig is en wat wel nodig is gebeurd niet.

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld