Ga naar de hoofdinhoud

Rubberen Robbies Sportgebouw.

Van "Indoor Sportcentrum"

Ga naar het project

Uiteraard is Aad van der Luit de winnaar. By far. Maar de gemiddelde Leidenaar heeft ook humor.

Dat had Rubberen Robbie ook. Is er al iets naar hem vernoemd? Volgens mij niet. Het wordt wel eens een keer tijd.

is ie dood? Natuurlijk niet. Zijn werk leeft voort. Net als Rembrandt. Ook zo’n kanjer.

Affijn, my two cents


Aad van der Luit kunnen we voor dat andere sportpaleis gebruiken naast de Vliet. Is ook groter en doet Aad alle eer aan.

Fijne dag allemaal

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld