Problemen in wording?
Van "Verbeteren huidige fietsroute Zoeterwoudseweg – Vrijheidslaan (toegankelijke bushaltes)"
Ga naar het project
Al eerder had ik diverse punten ingebracht, maar al nadenkende over de voorgestelde plannen wil ik graag ook nog even wijzen op de problematiek die kan ontstaan als op het deel Zoeterwoudseweg waar nu de parkeerplekken niet bij de huizen worden gesitueerd maar aan de overzijde, er ongetwijfeld problemen gaan ontstaan in het geval dat er hulpdiensten bij onze huizen moeten komen. Te denken valt aan brandweer, ambulance, maar ook verhuiswagens, bezorgers en werklui. Er is geen plek om (kort) even pal voor de deur te kunnen parkeren of even snel iets te kunnen inladen of uitladen. Zeer onhandig en wellicht gevaarlijk! En nog gevaarlijker en onwenselijker als er hoge begroeiing komt.
Mochten alle voorgestelde plannen toch onveranderd doorgaan zou er dan alsjeblieft gekeken kunnen worden naar het op meerdere plekken aanbrengen van oversteek-opties in de groenstrook om bij de geparkeerde auto’s aan de overzijde van de straat te kunnen komen? Nu is er slechts op 1 plek (nr 22) zo’n doorsteek-plek voorzien en moet iedereen daar dus langs. Zeer onpraktisch!
