nieuwbouw rivierenbuurt op en aanmerkingen "openbare ruimte"
Van "Gebiedsvisie Rivierenbuurt"
Ga naar het project
Ik begrijp dat bergingen lastig zijn, en dat nu vaak in huis een ruimte word gecreëerd wat je als "berging" kan gebruiken, waar ook je wasmachine, droger ed staat. Helemaal goed!
Maar er moet dan wel een gezamelijke fiets scoot step ... noemhetmaarop inpandige berging komen. Anders staat alles op straat en dat maakt het binnenplein niet gezelliger op.
Ik zou ook willen pleiten voor groene overkappingen boven de parkeerplakken. Leuker aanzicht.
gr Marielle
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
