Mijn bijdrage
Van "Verbeteren huidige fietsroute Zoeterwoudseweg – Vrijheidslaan (toegankelijke bushaltes)"
Ga naar het project
-Er is geen behoefte aan een groenstrook(die waarschijnlijk als honden uit laat strook wordt gebruikt)op de stoep.
Bovendien is er voor mijn woning al een groenperk.
De stoep wordt door zo n breed groenperk ook veel te smal,wandelaars,rolstoelen kunnen elkaar dan nog nauwelijks passeren.
-Parkeerplaatsen niet aan de overkant plaatsen.
Niet fijn voor ons als bewoners als we steeds de weg moeten oversteken b.v.met boodschappen tassen,kinderen etc.
Niet handig voor een ambulance die bij een huis moet zijn.Moet men eventueel met een brancard de weg oversteken?Ook voor werkzaamheden aan onze huizen niet handig dat werkmensen hun auto /busje aan de overkant moeten parkeren.
Parkeerplaatsen aan de overkant dus zeer onwenselijk.
-Dubbel fietspad dus graag naar de overkant en de parkeerplekken gewoon aan de kant van de woningen
-Een sluis is zeer onwenselijk zorgt voor opstoppingen/stilstaand verkeer voor de deur.
En nog eens voor extra uitlaat gassen zorgt voor veel ongenoegen bij ons als bewoners!!!
-Vraag. Wat zijn de zwarte strepen nabij de sluis op de tekening.
