Ga naar de hoofdinhoud

Meer ruimte voor de mens, en schonere lucht

Van "Fietspoort Spanjaardsbrug"

Ga naar het project

Wanneer er minder ruimte komt voor de auto is dat niet primair een keuze tegen de auto, maar vooral een keuze voor de mens. Gezondere lucht, veiligheid, minder geluidsoverlast en meer ontspanning en groen.

Dus al met al een goed idee.

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Rob Olijkan
Geplaatst door:Rob Olijkan
1 jaar geleden
Het zal zeker een verbetering worden zonder de uitstoot van de auto-file. Wat geluidsoverlast betreft, met name van opgevoerde scooters / brommers - die meer lawaai maken dan de gemiddelde passerende auto - zullen we helaas niet verlost zijn. Qua veiligheid zal het nog steeds oppassen blijven met oversteken als zij én fietsers (fatbikes/ wielrenners) vrij spel hebben. Brug-afwaarts kan het erg hard gaan.
    Profiel van Johan Lugthart
    Geplaatst door:Johan Lugthart
    1 jaar geleden
    @Rob Olijkan Het wordt inderdaad niet geheel veilig, maar ik word veel liever geraakt door een fietser van 100 kg die 30 km/u gaat, dan door een auto van 1200 kg die 35 km/u gaat. Het lawaai van benzine-scouters is inderdaad erg vervelend.

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld

      Tags

      Bomen en planten
      Fiets
      Veiligheid
      Voetganger
      Wonen