Ga naar de hoofdinhoud

Loek van Kampen

Van "Bekijk het voorlopig ontwerp voor de Fortuinwijk-Noord"

Ga naar het project

Waarom staan er 2 bushaltes tegen over elkaar in de Verdistraat. Als er 2 bussen staan en het verkeer om de 2 hoeken komt snellen. Lijkt mij heel gevaarlijke.

Dus vind ik dat haltes op de bestaande plekken moeten blijven. Veel succes ermee. Loek

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld