Loek van Kampen
Van "Bekijk het voorlopig ontwerp voor de Fortuinwijk-Noord"
Ga naar het project
Waarom staan er 2 bushaltes tegen over elkaar in de Verdistraat. Als er 2 bussen staan en het verkeer om de 2 hoeken komt snellen. Lijkt mij heel gevaarlijke.
Dus vind ik dat haltes op de bestaande plekken moeten blijven. Veel succes ermee. Loek
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
