Beste Pepijn, bedankt voor je reactie en compliment.
In de Titus Brandsmalaan zijn straks geen parkeerplekken meer, maar in de drie zijstraten komen extra plekken. Bewoners zullen hierdoor in sommige gevallen wel wat verder naar hun auto moeten lopen. In totaal komen er minder parkeerplekken terug dan in de huidige situatie. Uit de rekenmethode die de gemeente gebruikt, blijkt dat er 268 parkeerplekken nodig zijn. Er komen er straks 274.
Leuk plan!
Van "Fase 3 Noordelijk deel van de Gasthuiswijk"
Ga naar het project
Erg leuk plan! Fijn dat er meer groen en minder auto’s langs de straat komen. Ik denk dat het voor kinderen heel fijn gaat zijn. Ook leuk dat er een vlonder komt in het parkje achter de Wiardi Beckmanstraat. Dat parkje heeft denk ik best veel potentieel als je het leuk opknapt met wat bankjes en meer beplanting. Ik vraag me wel af of er genoeg parkeerplekken overblijven voor de eensgezinswoningen in de Titus brandslaan, omdat er nu heel veel auto’s staan. Het liefst zorg je er natuurlijk voor dat die mensen niet eerst 5 minuten moeten lopen voordat ze bij de auto zijn. Kunnen deze mensen wel met de auto worden afgezet en spullen in en uitladen?
Officiële updates
Laatste update: 29 mei 2026
Geplaatst op 29 mei 2026
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Cherish Van Berkel - Filarski
Geplaatst door:Cherish Van Berkel - Filarski
4 weken geleden
Hier ben ik ook benieuwd naar. In eerdere bijeenkomsten ook over de geplande sloop en nieuwbouw is er toegezegd dat er voor de bewoners altijd ruimte zo zijn om voor de deur te parkeren om te laden en lossen en evt. Voor oudere bewoners een eigen parkeergelegenheid.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
