Ga naar de hoofdinhoud

Goed plan!

Van "Fietspoort Spanjaardsbrug"

Ga naar het project

Ik ben blij met ruim baan voor fietsers op de Spanjaardsbrug. Zeker in de spitstijden is er veel fietsverkeer op de smalle fietspaden en is het bij de oversteek naar Leiderdorp met auto´s en fietsers van drie kanten gevaarlijk. Ik hoop daarom dat het plan van de gemeente door zal gaan.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Fiets
Veiligheid