Goed plan!
Van "Fietspoort Spanjaardsbrug"
Ga naar het project
Ik ben blij met ruim baan voor fietsers op de Spanjaardsbrug. Zeker in de spitstijden is er veel fietsverkeer op de smalle fietspaden en is het bij de oversteek naar Leiderdorp met auto´s en fietsers van drie kanten gevaarlijk. Ik hoop daarom dat het plan van de gemeente door zal gaan.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Fiets
Veiligheid
