Fietsstraat
Van "Veilig fietsen Potgieterlaan - Jan Wolkersstraat"
Ga naar het project
Een heel goed plan, vooral de variant van de fietsstraat. Voor fietsers is dit een belangrijke doorgaande route naar het centrum. Dan is een apart fietspad - waar mogelijk - altijd goed. En het fietsen door het park zal vanzelf stoppen.
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
