Fietspad
Van "Veilig fietsen Potgieterlaan - Jan Wolkersstraat"
Ga naar het project
Een goede fietsverbinding is van zeer wezenlijk belang. Het pad moet wel op een goede manier worden aangelegd. Beperking en derhalve versmalling van de groenstrook op de Potgieterlaan is volstrekt onaanvaardbaar. De (fiets)weg wordt verbreed. Dat levert als zodanig al meer hittestress op dan de groenstrook in de huidige omvang. Voorts is een bredere weg zonder enige twijfel onveiliger, vanwege de hogere snelheden die de gebruikers (veel scheurende scooters!) kunnen en zullen ontwikkelen. Dat is zeer bezwaarlijk en onacceptabel.
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
