Fietspad Vogelwijk
Van "SO VW/RHB april 2020 Vergroening parkeerplekken in de Vogelwijk"
Ga naar het project
Er wordt door de gemeente een plan gemaakt wat de wijk niet nodig heeft. Het groen is volop aanwezig. De parkeerplaatsen daar ben ik zeer tevreden over. Vooral geen parkeerplaatsen weghalen voor een groen besteding. Juist deze groen besteding waaronder het geweldige zeer geliefde grasveld is al jaren een groot plezier van de bewoners in de wijk. De kinderen spelen hier dagelijks en ontmoeten hier hun vriendjes. De belangrijke fietsroute volgens de gemeente is onzin. Iedereen op de fiets kan 3 minuten omrijden en heeft de Nachtegaallaan niet nodig. Of wil de gemeente er straks een doorgaande auto route van maken????
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
