Ga naar de hoofdinhoud

En verder?

Van "Veilig fietsen Potgieterlaan - Jan Wolkersstraat"

Ga naar het project

Ik kan me het idee voorstellen en wellicht is de passage achter de flat langs een goed optie. Maar het opkrikken van deze fietsroute heeft alleen zin als de aansluitingsproblemen opgelost worden:

  1. de aansluiting Potgieterlaan/Haagweg/Morsweg. Voor wie bekend is met de situatie is toelichting overbodig.
  2. de voortzetting van de route op de Rooseveltstraat. Die straat is absoluut fietsonveilig en omdat het een bedrijvenstraat is, liggen oplossingen niet voor de hand.

Zonder oplossing voor deze knelpunten wordt het een weg van niks naar nergens.

P.S. het voorstel om er nog een fietstunnel naar de Blauwe Tramstraat aan toe te voegen lijdt aan soortgelijke manco’s

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Mobiliteit
Veiligheid