Ga naar de hoofdinhoud

Diverse punten

Van "Verbeteren huidige fietsroute Zoeterwoudseweg – Vrijheidslaan (toegankelijke bushaltes)"

Ga naar het project

. Parkeerplaatsen overzijde onwenselijk: voor bewoners (moeten telkens drukke straat oversteken met elke boodschappentas, kinderzitje, koffer etc.) Mijn huis is bij de sluis: dus extra drukte aldaar en juist DAAR is een oversteekplek bedacht! Gevaarlijk! Ook voor werklui die werkzaamheden moeten verrichten aan huis is het ondoenlijk om niet bij het huis te kunnen komen. Idem voor bijv. fiersendrager en fietsen achterop auto monteren (ik noem maar iets praktisch) zeer onwenselijk om daar de de straat over te moeten sjouwen.

.Dubbele fietspad graag aan overzijde situeren en dus de voorgestelde situatie omdraaien met de parkeerplekken. Parkeerplekken aan kant van de woonhuizen graag! Zie boven.

. Sluis zal opstoppingen gaan geven en voortdurend stilstaand verkeer voor de deur opleveren, met extra uitlaatgassen, herrie en ongenoegen. Brrrr…

.Wat zijn die zwarte strepen op de tekening? Verkeersdrempels? Geven trillingen….

. Zorgen over de breedte en de hoogte van de groenstrook. Ik heb genoeg aan mijn eigen voortuin. Ik heb geen behoefte aan extra groenstrook en ga m zeker (als aanstaande hondenuitlaatstrook) niet bijhouden. Tevens ben ik erg gesteld op mijn vrije uitzicht. Kunnen wandelaars elkaar nog fatsoenlijk passeren? Rolstoelen, kinderwagens etc….?

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Sandra Markus
Geplaatst door:Sandra Markus
5 jaar geleden
-Er is geen behoefte aan een groenstrook(die waarschijnlijk als honden uit laat strook wordt gebruikt)op de stoep. Bovendien is er voor mijn woning al een groenperk. De stoep wordt door zo n breed groenperk ook veel te smal,wandelaars,rolstoelen kunnen elkaar dan nog nauwelijks passeren. -Parkeerplaatsen niet aan de overkant plaatsen. Niet fijn voor ons als bewoners als we steeds de weg moeten oversteken b.v.met boodschappen tassen,kinderen etc. Niet handig voor een ambulance die bij een huis moet zijn.Moet men eventueel met een brancard de weg oversteken?Ook voor werkzaamheden aan onze huizen niet handig dat werkmensen hun auto /busje aan de overkant moeten parkeren. Parkeerplaatsen aan de overkant dus zeer onwenselijk. -Dubbel fietspad dus graag naar de overkant en de parkeerplekken gewoon aan de kant van de woningen -Een sluis is zeer onwenselijk zorgt voor opstoppingen/stilstaand verkeer voor de deur. En nog eens voor extra uitlaat gassen zorgt voor veel ongenoegen bij ons als bewoners!!! -Vraag. Wat zijn de zwarte strepen nabij de sluis op de tekening?

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld