Diverse punten
Van "Verbeteren huidige fietsroute Zoeterwoudseweg – Vrijheidslaan (toegankelijke bushaltes)"
Ga naar het project
. Parkeerplaatsen overzijde onwenselijk: voor bewoners (moeten telkens drukke straat oversteken met elke boodschappentas, kinderzitje, koffer etc.) Mijn huis is bij de sluis: dus extra drukte aldaar en juist DAAR is een oversteekplek bedacht! Gevaarlijk! Ook voor werklui die werkzaamheden moeten verrichten aan huis is het ondoenlijk om niet bij het huis te kunnen komen. Idem voor bijv. fiersendrager en fietsen achterop auto monteren (ik noem maar iets praktisch) zeer onwenselijk om daar de de straat over te moeten sjouwen.
.Dubbele fietspad graag aan overzijde situeren en dus de voorgestelde situatie omdraaien met de parkeerplekken. Parkeerplekken aan kant van de woonhuizen graag! Zie boven.
. Sluis zal opstoppingen gaan geven en voortdurend stilstaand verkeer voor de deur opleveren, met extra uitlaatgassen, herrie en ongenoegen. Brrrr…
.Wat zijn die zwarte strepen op de tekening? Verkeersdrempels? Geven trillingen….
. Zorgen over de breedte en de hoogte van de groenstrook. Ik heb genoeg aan mijn eigen voortuin. Ik heb geen behoefte aan extra groenstrook en ga m zeker (als aanstaande hondenuitlaatstrook) niet bijhouden. Tevens ben ik erg gesteld op mijn vrije uitzicht. Kunnen wandelaars elkaar nog fatsoenlijk passeren? Rolstoelen, kinderwagens etc….?
