Combinatie met sloop en nieuwbouw
Van "Fase 3 Noordelijk deel van de Gasthuiswijk"
Ga naar het project
Het plan ziet er allemaal heel leuk en aardig uit maar ons inziens heeft de gemeente Leiden geen rekening gehouden met de hoeveelheid auto's die er nu parkeren in de wijk.
Neem nu een weekend waarin de sportvelden gebruikt worden... dan staan alle straten vol.
Hier hebben wij bewoners al meerdere malen onze vraagtekens bij gehad. Hoeveel parkeerplekken gaan er terugkomen en kan ik straks mijn kinderen en boodschappen wel nog steeds voor mijn deur uitladen? Want mijn brandpoort loopt niet door tot aan de straat.
En dan is er nog de geplande sloop en nieuwbouw van Portaal. Wordt hier rekening meegehouden in de planning of gaat de wijk in de komende jaren 4 keer op de schop?
Wij konden helaas niet bij de informatieavond zijn maar komen wel graag in contact met iemand die ons hier meer over kan vertellen.
