Bromfietsenstalling centraler plaatsen bij ingang
Van "Uitbreiding fietsparkeren station Lammenschans"
Ga naar het project
Zijn jullie die vergeten in te tekenen? En dan maar plaatsen in de Melchior Treublaan. Lijkt me niet wenselijk voor de bewoners en ook voor de bromfietsers die vervolgens ver moeten lopen voor de ingang. Dat kan vast anders. Bijvoobeeld meer richting Lammenschansweg. Daar heeft niemand er last van kan er gemakkelijk naar de trein gelopen worden.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
