Ga naar de hoofdinhoud

Bromfietsenstalling centraler plaatsen bij ingang

Van "Uitbreiding fietsparkeren station Lammenschans"

Ga naar het project

Zijn jullie die vergeten in te tekenen? En dan maar plaatsen in de Melchior Treublaan. Lijkt me niet wenselijk voor de bewoners en ook voor de bromfietsers die vervolgens ver moeten lopen voor de ingang. Dat kan vast anders. Bijvoobeeld meer richting Lammenschansweg. Daar heeft niemand er last van kan er gemakkelijk naar de trein gelopen worden.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld