Berging voor bewoners
Van "Gebiedsvisie Rivierenbuurt"
Ga naar het project
In de gebiedsvisie staat heel weinig vermeld m.b.t. de wens van bewoners om spullen op de begane grond op te bergen in een soort van berging. Er wordt aangegeven dat het de bedoeling is dat er ook in de plint bewoning gaat plaatsvinden.
Is het mogelijk om in de kaderstelling voor VO en DO iets op te nemen dat waarborgt dat bewoners 'ergens hun spullen' kunnen opslaan die ze niet dagelijks gebruiken (binnen in huis)?
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Huurders Meerburg
Geplaatst door:Huurders Meerburg
3 jaar geleden
Deze punten van Martin en Mascha zijn erg van invloed op het woongenot.
Profiel van Mascha
Geplaatst door:Mascha
3 jaar geleden
Ik hoop als toevoeging dat de gemeente niet van plan is inpandige bergingen te maken. Dit is in andere projecten wel geopperd en lijkt mij geen goed idee. Je levert dan woonruimte in. Je (elektrische) fiets of scooter staat dus beneden in de openbare ruimte waar iedereen er bij kan in plaats van je eigen berging. Zou ik persoonlijk niet fijn vinden. Maar goed, ik ben benieuwd of dit klopt en welk plan er is om voldoende bergruimte te realiseren.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Netheid en afval
Wonen
Openbare ruimtes en gebouwen
Ontwikkeling gemeenschap
