Ga naar de hoofdinhoud

Beplanting boomspiegel

Van "Verbeteren huidige fietsroute Zoeterwoudseweg – Vrijheidslaan (toegankelijke bushaltes)"

Ga naar het project

Mijn plan,

Ik heb al eerder mijn reactie gegeven op de plannen.Een brede groenstrook op de stoep vind ik niks omdat het een honden uitlaat strook wordt.Ook de fietsers die er langs fietsen zullen er waarschijnlijk afval ingooien zoals lege flesjes of blikjes ( vind ik nu ook regelmatig in de goot langs de stoep)Bovendien hebben de meeste mensen al een voortuin of gevel tuin dus weinig behoefte om een groenstrook te onderhouden.Als er toch vergroening moet komen waarom dan niet de boomspiegels vergroten en aanplanten met diverse planten? Ipv zo n massale,groenstrook de stoep wordt ook daardoor veel te smal.Mensen kunnen elkaar nauwelijks passeren.Mensen in een rolstoel kunnen helemaal niet uit de weg.En dat in deze tijd dat we wat meer afstand moeten houden

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld