Aansluiting op de Haagweg
Van "Veilig fietsen Potgieterlaan - Jan Wolkersstraat"
Ga naar het project
nog een aanvulling op mijn eerste reactie
De aansluiting op de haagweg blijft zoals die nu ook is waardeloos.
als je uit de stad komt dus vanuit de Haagweg de potgieterslaan opgaat moet je oversteken op gevaar voor eigen leven. Daarom zou daar een goed oversteek punt moeten komen. Aub zonder stoplichten
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Veiligheid
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq