Inloopbijeenkomst
Van "Een opknapbeurt voor het Bos van Bosman"
Ga naar het project
De gemeente organiseert op 9 april een bijeenkomst in het Bos van Bosman. Tijdens deze inloopbijeenkomst wordt een eerste inventarisatie gedaan van wensen, zorgen en ideeën voor het park. Aan de hand van de vier doelstellingen worden uw suggesties opgehaald. Deze suggesties worden gebruikt voor het maken van een schetsontwerp. Dit schetsontwerp leggen wij, samen met een verslag van de bijeenkomst, vervolgens aan u voor.
U kunt langslopen wanneer het u uitkomt, aanmelden is niet nodig.
Datum activiteit: april 9de, 2022 van 08:00 tot 10:00.
Bos van Bosman - middenveld
